Rok 2016

Inspektor d/s świadczeń w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie

 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Strykowie ul. Kościuszki 29

Kierownik M-GOPS w Strykowie

w dniu 09.02.2016r.

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora d/s świadczeń w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie.

 

Wymiar etatu: pełny wymiar

Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art.25 KP)

Wykształcenie: wyższe - 2 lata stażu pracy

średnie - 4 lata stażu pracy na podobnym stanowisku

Planowany początek zatrudnienia: marzec 2016r.

 

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyznania świadczeń z zakresu pomocy społecznej

  • Przygotowywanie do wydania decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zmiany, wygaszenia, umorzenia, uchylenia i odmowy świadczeń pieniężnych lub niepieniężnych: zasiłki stałe, okresowe, celowe, usługi opiekuńcze, schronienie, opiekun prawny, świadczenia zdrowotne przyznane na 90 dni.

  • Przygotowanie do wydania decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących przyznania zasiłków stałych, okresowych i celowych.

  • Przygotowywanie decyzji administracyjnych kierujących, ustalających odpłatność i zmieniających w sprawie umieszczenia w domu pomocy społecznej.

  • Przygotowanie i wydawanie postanowień.

  • Prowadzenie rejestrów przyznanych decyzji administracyjnych.

  • Prowadzenie ewidencji opłat za umieszczeni w domach pomocy społecznej, w schroniskach i pieczy zastępczej.

  • Prowadzenie ewidencji wypłat wynagrodzenia przyznanego przez sąd dla opiekuna prawnego.

  • Sprawdzanie poprawności sporządzonych imiennych wykazów świadczeniobiorców realizowanych świadczeń – listy wypłat.

  • Prowadzenie ewidencji udzielonych świadczeń – dowodów wypłat wszystkich podopiecznych tutejszego Ośrodka.

  • Prowadzenie rejestru spraw odnośnie pomocy rzeczowej.

Wymagania:

warunki dopuszczające do udziału w naborze:

 

  • ukończenie: ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  • posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  • niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • nieposzlakowana opinia;

  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

niezbędne:

 

    • dobra znajomość zagadnień ekonomiczno - finansowych jednostek budżetowych

    • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (kpa); wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości

    • umiejętność biegłej obsługi komputera;

    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

    • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;

    • samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa;

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;

  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.

 

dodatkowe:

 

  • doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku

  • znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną

  • znajomość ustawy o systemie oświaty

  • rzetelność i dokładność.

     

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. curriculum vitae;

  2. list motywacyjny;

  3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia;

  4. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego ( świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje)

  5. opinia bądź referencje z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w sekretariacie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strykowie ul. Kościuszki 29 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem " Dotyczy naboru na stanowisko inspektora d/s świadczeń" w terminie do dnia 22.02.2016r. do godz. 1400 .

 

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)"

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Ośrodku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Ośrodku przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem.

M-GOPS nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Piestrzeniewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2016 08:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Jeske
Ilość wyświetleń: 1421
09 lutego 2016 08:30 (Jacek Jeske) - Dodanie załącznika [regulamin_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lutego 2016 08:28 (Jacek Jeske) - Dodanie załącznika [inspektor_ds_swiadczen.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lutego 2016 08:27 (Jacek Jeske) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)