Rok 2011

Inspektor d/s księgowości i świadczeń w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie

 

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Strykowie ul. Kościuszki 29

Kierownik M-GOPS w Strykowie

w dniu 13.12.2011

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora d/s księgowości i świadczeń w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie.

 

Wymiar etatu: pełny wymiar

Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art.25 KP)

Wykształcenie: wyższe - 2 lata stażu pracy

średnie - 4 lata stażu pracy na podobnym stanowisku

Planowany początek zatrudnienia: styczeń 2012r.

 

Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku: 

  • umiejętność ewidencjonowania dokumentów księgowych

  • sporządzanie przelewów bankowych z dokumentacji księgowej

  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyznania świadczeń z zakresu pomocy społecznej

  • dekretowanie i ewidencjonowanie zawieranych dokumentów finansowo - księgowych

  • obsługa programu finansowo księgowego i płacowo kadrowego \"AGEMA\"

  • rozliczanie stypendiów socjalnych dla uczniów

  • sprawozdawczość budżetowa 

Wymagania:

warunki dopuszczające do udziału w naborze:

 

  • ukończenie: ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości ( preferowana księgowość w jednostce budżetowej ) lub ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowości i posiadanie co najmniej pięcioletniej praktyki w księgowości ( preferowana księgowość w jednostce budżetowej )

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  • posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  • niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • nieposzlakowana opinia;

  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

niezbędne: 

  • dobra znajomość zagadnień ekonomiczno - finansowych jednostek budżetowych

  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (kpa); wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości

  • umiejętność biegłej obsługi komputera;

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;

  • samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa;

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;

  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania. 

dodatkowe: 

  • doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku

  • znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną

  • znajomość ustawy o systemie oświaty

  • rzetelność i dokładność. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  1. curriculum vitae;

  2. list motywacyjny;

  3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia;

  4. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego ( świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające posiadane kwalifikacje)

  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany przedłożyć w M-GOPS zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie w terminie 30 dni od dnia zatrudnienia);

  6. opinia bądź referencje z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w sekretariacie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strykowie ul. Kościuszki 29 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem \" Dotyczy naboru na stanowisko inspektora d/s księgowości i świadczeń\" w terminie do dnia 22.12.2011r. do godz. 1400 .

 

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą \" Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)\"

 Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Ośrodku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Ośrodku przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem.

M-GOPS nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13 grudnia 2011
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Piestrzeniewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 grudnia 2011 11:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Jeske
Ilość wyświetleń: 1470
13 grudnia 2011 11:09 (Jacek Jeske) - Zmiana danych dokumentu.
13 grudnia 2011 11:02 (Jacek Jeske) - Dodanie załącznika [inspektor_ds_ksiegowosci_i_swiadczen.pdf] do dokumentu.
13 grudnia 2011 11:01 (Jacek Jeske) - Dodanie dokumentu.