Rok 2020

Podinspektor/inspektor w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
Kierownik Miejskiego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strykowie
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
podinspektor/inspektor


(w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń dobry start)

 

Nazwa jednostki: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strykowie
Wymiar etatu: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strykowie

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:


1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, których na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie;
2. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4. Wykształcenie wyższe;
5. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu i procedur postępowania administracyjnego oraz techniki prawotwórczej;
6. Znajomość przepisów prawa niezbędnych na w/w stanowisku a w szczególności: ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”, ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o finansach publicznych;
7. Umiejętność stosowania w.w. przepisów prawa w praktyce.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:


1. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
2. Umiejętność obsługi oprogramowania dot. obsługi świadczeń rodzinnych, wychowawczych, funduszu alimentacyjnego oraz centralnej aplikacji statystycznej;
3. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej;
4. Umiejętność pracy w zespole;
5. Umiejętność skutecznej komunikacji;
6. Samodzielność, sumienność, obowiązkowość;
7. Mile widziane ukończone kursy i szkolenia związane z zakresem wykonywanych zadań.


ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:


1) prowadzenie postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych; świadczeń z funduszu alimentacyjnego; świadczeń wychowawczych, świadczenia dobry start, świadczenia o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 4 listopad 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
2) informowanie świadczeniobiorców dotyczących uprawnień do w.w. świadczeń;
3) przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie, wniosków dotyczących w.w. świadczeń;
4) sprawdzanie poprawności, weryfikacja wniosków i załączników do wniosków obsługiwanych świadczeń;
5) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;
6) obsługa systemu informatycznego dotyczącego spraw obsługiwanych świadczeń;
7) realizacja przepisów o koordynacji systemów zabezpieczania społecznego;
8) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w wymaganym zakresie oraz planów finansowych w zakresie obsługiwanych świadczeń;
9) sporządzanie list wypłat obsługiwanych świadczeń;
10) prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw;
11) wydawanie zaświadczeń w zakresie obsługiwanych świadczeń;
12) prowadzenie ewidencji, kontroli wydatków oraz analizy potrzeb związanych z realizacją świadczeń;
13) wykonywanie innych zleconych zadań.


WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:


1. Wymiar czasu pracy: 1 etat – 40 godzin tygodniowo;
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3. Miejsce wykonywania pracy w budynku przystosowanych dla osób z dysfunkcją ruchu;
4. Praca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy wymiaru czasu pracy o charakterze administracyjno-biurowym;
5. Praca w pozycji siedzącej;
6. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna świadczeniobiorców MGOPS.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MGOPS w STRYKOWIE
W jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.


WYMAGANE DOKUMENTY


1. Własnoręcznie podpisane CV z informacjami o wykształceniu i przebiegu pracy
zawodowej oraz list motywacyjny opatrzone klauzulą:
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w 95-010
Stryków, ul. Kościuszki 29, w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze –
podinspektor/ inspektor ds. świadczeń w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie, ul. Kościuszki 29.”;
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 2);
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i
okres zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej;
4. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5. Podpisane pisemne oświadczenia: (Załącznik nr 3);
a) o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw
publicznych,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie
lub umyślne przestępstwa skarbowe,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności,
d) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na stanowisku podinspektor/ inspektor ds. świadczeń.
6. Oświadczenia znajdujące się w załączniku nr 1.

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁDANA OFERT


Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach w terminie do 07.02. 2020 r. do godziny 15:00 w siedzibie Miejskiego - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strykowie lub pocztą na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strykowie, 95-010 Stryków ul. Kościuszki 29 (decyduje data doręczenia, wpływu dokumentów) z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor/ inspektor ds. świadczeń w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strykowie”.
Dokumenty, które wpłyną do MGOPS w Strykowie po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy własnoręcznie podpisać. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną telefonicznie poinformowani o dalszym etapie rekrutacji.
Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.
Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

 

Stryków, dnia 24 stycznia 2020 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Piestrzeniewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 stycznia 2020 14:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Jeske
Ilość wyświetleń: 658
24 stycznia 2020 14:08 (Jacek Jeske) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 stycznia 2020 14:06 (Jacek Jeske) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 stycznia 2020 14:05 (Jacek Jeske) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)